ANYWHERE BUT HERE WILL DO

Får du någonsin känslan av att du bara vill iväg, måste iväg.
Jag har haft den känslan hela mitt liv, och det kanske är varför jag hade så lätt för att flytta från staterna hit.
Men nu är den här igen, den är tom och måste fyllas med denna dragningskraften som inte vill att jag stannar här.
I love Sweden, men 2 veckor i Spanien kan inte skada. Jag har bestämt mig för att inte logga in på Facebook eller svara på mobilen när jag är där. Men jag kommer inte svika er, jag gillar er. Fast rubrikerna kommer vara lite annurlunda och inläggen mer intressanta när jag bloggar darifrån. Om jag kunde ikväll, köpa en "One Way" ticket
harifrån. Allt jag skulle kunna säga till er är. See Ya!
Beautiful Sunset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0