Dagens ♫: Lil Wayne- John

Om jag bodde kvar i USA hade jag kört runt i en stor svart truck med nervävda rutor och denna låten dunkande i bakgrunden. Hade haft min bror i framsättet och två brudar där bak.
Min bror hade förmådligen haft med sig saker som... ja vi kan säga "saker som polisen skulle ge en tid för".
Haha växling av musik smak och livstil från Atlanta till Kalmar.
Ibland är det bra för mig att lyssna på låtar som Lil Wayne – John för att jag ska kunna komma ihåg
där jag var... och hur långt jag har kommit framåt i mitt liv. Visst det var skoj att vara gangsta men
det är roligare att veta att man kommer se morgondagen och att det finns en framtid i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0