PEOPLE ARE FASCINATING CREATURES

En sak jag älskar om folk är när vi kommer tillsammans för att delta i konsten av att vara sociala.
Det är verkligen coolt på ett sätt om man tänker på det. Jag brukar göra lite "people watching" när
jag har chansen, du vet sitta på ett café bredvid fönstret och bara kolla ut för att se livet på stan. Amazing. Jo man undrar en massa saker om folk när man studerar dem, hur de klär sig, vilket humör de är på, vad gör dem på stan, vart kommer dem ifrån, vilken personlighet dem har.
__________________________________________________________________________________
Igår så hängde jag på Krögers med Mamma, spontan sak. De hade Svensktoppen där och det var hur mycket folk
som helst. Massor av olika folk, massor av olika stilar. Hur vissa var där med sina vänner för att skratta och dricka öl, andra med sina familjer för musiken och atmosphären. Häftigt. Det ena ledde till det andra med vissa,
Han bjuder på en dricka, hon kysser honom, de strular och en halv timme senare tar de sällskap hem. Konsten att vara social. Intressant. Jag älskar att umgås med folk med eller utan det sociala glidmedlet (alkohol), man kan väl säga att jag är en "People Person". Bra Merit. Jag gillar att flörta, skoja, och provosera folk på ett positivt sätt. Det är väl mänskligt att man är så. Varför gör man inte det mer ofta? Gå ut och festa, ta en grillkväll, eller gå på en date. Träffa gärna lite nytt folk, det kan leda till nya äventyr i ditt liv eller galna minnen med folk du inte äns känner. Bra sak. Nya vänner, ny flört, nytt kompis gäng. Utveckla din Facebook förfan. Kör hårt. Jag ska ut ikväll, så vi får väl se om man träffar lite roligt folk! le petit français
GÅ LOSS EN KVÄLL HA ROLIGT INNAN DU BÖRJAR TÄNKA PÅ MORGON DAGEN.
Let's party
LIKE SOME SAY, LIFE IS A PARTY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0