WHEN I WAS YOUNG AND WANTED A DOG, WHY DIDN'T I POINT TO THIS ONE

pupTiger PupCute puppyUber cute puppyneighbor's puppypup in a cupSad PuppyPoodle / Chihuahuacute pupTasty dandelion.Time for a nap in a hat.Ugly little thingsleeping pupow...ow... don't do that!Bull Puppy
JAG VET DET SER HEMSKT UT, MEN DET GÖR INTE ONT ALLS FÖR HUNDEN HAR EN DJUR DOKTOR SAGT TILL MIG? FAST JAG SKULLE INTE GÖRA DET ÄNDÅN, MEN NÄR JAG SER DENNA BILDEN MÄRKER JAG
"THE PROJECTS" (AMERIKANSKT GHETTO) I BAKGRUNDEN OCH EN MÖRKHYAD MAN SOM HÅLLER I HUNDEN. JAG GISSAR PÅ ATT HAN BOR DÄR OCH ÄR FATTIG, DUM OCH ELAKA MOT PITBULLS SOM DE FLESTA SOM BOR I ETT SÅDANT STÄLLE ÄR TYVÄR. DÄRFÖR VILL JAG INSPERAR ER ATT BEHANDLA OMVÄRLDEN SOM MAN SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD.
"JUST BECAUSE IT'S A DOG, DON'T MEAN YOU HAVE TO TREAT IT LIKE ONE"
-JAG 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0