YOU PUT PAINT ON PAPER I PUT INK ON BODIES, WE BOTH CALL IT ART

Hejsan idag är jag inspererad utav tatueringar, men jag vill också använda detta inlägget att skriva sånt skit om min dag som ingen vill läsa, varsegod fortsätt kolla på bilderna.
Idag har jag jobbat lite hemma med sånt som att måla staket och klippa gräset, jag är faktist mer handyman än vad folk tror. Jag är sån som kan både slå in en spik och fixa håret.
Japp vidare till det roliga, imorgon ska jag upp kl. 07:30 för att gå till jobbet 09:00-14:00 för att jobba
vidare på mitt café från 14:00-18:00 så jag har lite cash i fickan!
När jag slutar ska jag möta upp med två fina tjejer för att käka på krögers och sen utgång med dem!
(Torsdag är jag ledig om ni vill hitta på något)
BTW: Jag har fått många roliga frågor för frågestunda som jag ska göra en video till på Torsdag!
Fråga på, sista chans!
piccpiccDesigntattoo
I WOULD "TAP THIS"
Tattoo GunHenna by Tomohiro Muramatsu lego tattootattootattootattootattooTattoo by Wolf189  tattootattoo arttattooTattooGorgeous girl with a tattoo cut cross tattooTattoo brunetteNight tripcity streets
"YOU DON'T REGRET THE THINGS YOU DO IN LIFE, YOU REGRET THE THINGS YOU DON'T"
JAG HAR TÄNKT LITE SÅHÄR, NÄR NÅGON SÄGER, "GUD VAD DEM KOMMER ÅNGRA SIG NÄR DE
BLIR GAMLA" SÅ KÄNNER JAG: JAG KOMMER ÅNGRA MIG ATT JAG INTE GJORDE NÅGOT ROLIGT NÄR
JAG VAR UNG OCH DÅ JAG FORTFARANDE KUNDE HA KUL, FÖR NU SITTER JAG PÅ ETT ÄLDREDOMSHEM I EN RULLSTOL OCH VÄNTAR PÅ ATT JAG SKA DÖ. JAG KOMMER INTE ÄNS DÖ MED NÅGRA MINNEN, SÅ NEJ JAG ÅNGRAR MIG INTE ETT DUG BABY!
(JAG VILL OCKSÅ SÄGA, EFTER HA SETT DESSA BILDER SÅ TÄNDER JAG PÅ TATUERADE BRUDAR)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0