HIT THE ROAD JACK

Sitter på ett café och lyssnar på min favorit låt Donuts featuring Swann – Hit the road Jack.
Även om orginallet med Ray Charles är bäst gillar jag lite variation, t.ex house versionen Hit the Road Jack - Gary Caos Radio Edit. Ikväll blir det grillkväll hos mig med några av stadens vackraste personer så det blir mysigt.
Igår gjorde jag scones och måste bara skryta om hur bra de blev! Med en honungs glasyr ovanpå, så enkelt och gott. Kan knappt bli bättre. Har märkt att jag har en talang när det gäller matlagning!
Jag har också precis fått reda på att när jag åker till Spanien om tre veckor så ska jag också åka en båt från Spanien till Afrika när jag är där! Bästa någonsin, har alltid velat se vart min Afrikanska rötter är ifrån!
Ska dricka min Latte nu och lyssna på lite mer skön musik och försöka hitta dagens låt åt er älskade läsare.

JAG OCH MATHILDA SKÖLD PÅ ALEXIS CAFÉ, TREVLIG TJEJ DE!

SCONES JA!


DET HÄR ÄR JERRY (KATTEN) HAN HÖLL MIG SÄLLSKAP EN DAG OCH VERKLIGEN FÖLJDE EFTER MIG ÖVERALLT SÅ JAG DÖPTE HONOM, OM JAG SER HONOM IGEN SKA JAG KIDNAPPA HONOM OCH TA HEM HAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0