LEVER IDAG, IFALL JAG DÖR IMORGON

Hej allihop, jag har saknat er väldigt mycket.
Jag har en bildbomb som i bildform förklar hur chill denna sommaren har blivit.
Saker så enkelt som glass har blivit en del utav uttrycket "livskvalité".
När det är sommar måste man passa på, pengar har inget med saken att göra.
Att man trivs med dagarna som bara flyger förbi är utav mest värde.
Jag tackade nej till utgång på Onsdag, delvis för att det är dyrt att festa så ofta
och för att jag ville se filmen Super 8, som jag och alla andra verkar gilla.
Den är inte vad man tror, för att trailern gör det svårt att gissa vad de handlar om.
Det gör saken mer spännande. Jag tyckte det var definitivt en utav de bättre filmerna detta året.
Transformers 3 och Harry Potter nästa!

FÖRSÖKT SOLA MYCKET DE SENASTE DAGAR


GLASSEN VID HAMNEN ÄR DEN BÄSTA I STAN, MEN VÅFFLAN VID INDISKA ÄR HELT OKEJ MED!

PÅ ONSDAG GAV JAG OCH MATILDA BORT GRATIS GLASS PÅ ALEXIS CAFÉ KOLLA FB SIDAN OCH
HÅLL DIG UPDATERAD PÅ ERBJUDANDE OCH NYHETER!

NÅGON ANNAN SOM VILL SE DENNA FILMEN, JAG KANSKE BJUDER PÅ SNASKET OM NI SER DEN SAMTIDIGT SOM MIG!

DANS NERE VID HAMNEN VARJE ONSDAG, DETTA ÄR DEN ANDRA GÅNGEN JAG HAR VARIT DÄR.

TACK & HEJ SNYGGINGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0