GOOD THINGS HAPPEN GOOD PEOPLE

Jag har läst lite andra bloggar, t.ex min kusins och kommit på att jag skriver inte alls lika bra som andra bloggare.
Allt detta med att beskriva dagen som om den var en dikt, "ljuset skär genom molnen, solens energi ger mig styrkan att skriva detta blogg inlägg". Ser du... inte äns när jag försöker blir det bra, fuck it, i'ma keep rolling like
i always do and keep my head high so all i see is the sky. Going Going Gone.

JAG OCH MIN DILAN, FINNS INGEN SOM SÄGER "SHIT" MER ÄN HENNE, ROLIG BRUD!

HADE SÅ GÄRNA VILAT GÅ PÅ FIESTA MEN DET FÅR BLI NÄSTA ÅR!
Av de artister känner jag till många: Den Svenska Björnstammen, Stor, The Kooks, Håkan Hellström,
The Ark, The Sounds, Crookers, Daniel Adams Ray, Linnros, Plain White T's, Ladytron, Dada Life, Slaggsmålsklubben, Adam Tensta, och Rebecca & Fiona...
Så det hade faktiskt varit något för mig!

"WHERE THERE IS LOVE, THERE IS LIFE"


TRÄFFADE HELENA PÅ STAN OCH TOG EN FIKA!

TOG ETT RYCK PÅ GYMMET IGÅR, SKA KÖRA HÅRT NU INFÖR SOMMAREN.

DET KOMMER VARA SÅ HÄRLIGT ATT BARA UT OCH ÅKA LITE RUNT KALMAR SUND NÄR VI SKAFFAR BÅT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0