BESVARADE FRÅGOR


Är du och Karin ihop?
Så som det ser ut just nu är vi bara vänner.

hur skaffar man "bloggsvar"? hehe
Man måste få ett inbjudanden, om du säger vem du är och ger mig din e-mail address kan jag skicka dig en!
Detta gäller alla! Lämna mig dit e-mail så skickar jag ett inbjudan!

Vad tänker du göra efter skolan?
När jag är klar med gymnasiet planerar jag att plugga vidare direkt. Jag ska söka mig in i en arkitekt universitet annars i Stockholm, Barcelona, Australia, eller Californien!

Vart har du lärt dig franska? i skolan?
Nä, Google Translate!

Hur mycket älskar du din kusin Amanda?
Jag älskar min kusin Amanda så mycket så att jag skulle försvarar henne med mitt liv!

Vilken är den BÄSTA tjejen du vet till personligheten? Vilken tjej älskar du allra mest?
Det finns en flicka som heter Karolina Kordula och jag tycker verkligen att hon är genom go till 100%!

Den tjejen jag älskar allra mest är nog min mamma, hon har varit där för mig hela mitt liv!
Fast jag har många bra tjej vänner och jag älskar alla utav dem!

Hoppas ni har fler frågor, Lägg dem i mitt Bloggsar så återkommer jag om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0