BUSY DAYS SUCK, GOOD DAYS DON'T

So much to do so little time to do it!
Idag har jag hunnit med att göra en Historia redovisning som jag inte hade planera göra idag.
Eller bättre sagt glömt arbetet hemma...
Men jag blev så jävla sur så jag tog det jag hade och improviserade som fan!
Min gulliga lilla vän, kan inte säga vem har hjälpt mig att få jobb på Emmaboda festivalen i sommar!
Det blir faktiskt min första festival jag någonsin varit lätt, det kommer bli roligt!
Efter skolan har jag skyndat mig hem bytt kläder på 5 minuter och sen ut genom dören och direkt på arbetsintervju för sommarjobb.
När det var klart blev det skynda hem, ta av mig fin tröjan och på med vanliga kläder och iväg till teorilektionen.
Det fanns en kyckling sallad från kebaben hemma som väntade på mig så det gjorde min stressiga dag lite bättre.
Nu pluggar jag både Matte och Spanksa så jag får något gjort.



Det bästa som hände mig idag var att jag äntligen har hittat en tid som passar både mig och fotografen Martin Kristoffersson att träffas i helgen.
Det blir väl lite fika och sen lite photoshoot tillsammans i Kalmar.
Han är verkligen duktig på att ta bilder så det blir spännande att se hur bra det här kommer bli.
Bilderna ska jag låta honom lägga ut både på min och hans blogg.
Lägger ut lite bilder på foto som han har tagit och redigerat!




BILDER AV MARTIN KRISTOFFERSSON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0