Certains jours sont meilleurs que d'autres

Hej idag har varit helt fantasktiskt, inte som igår.
"Solen tittar ut, det känns som att han fokuserar bara på mig, då man vet att våren smyger runt hörnet".
Har sökte sommarjobb och fått en bra känsla av att jag inte kommer vara arbetslös denna sommaren!
Var på ett ställe och sökte jobb,
då killen som jobbade där kände igen mig direkt för att han hade varit inne på min blogg.
Annars var det en härlig skoldag eftersom matematik lektionen var inställd och på spanskan hade jag pluggat
kvällen innan och hade stenkoll på allt den lektione. Kändes gutt!
En till överaskning var när jag kollade bankkontot. Fanns mer där än vad jag hade förväntat mig!
Alltid roligt när man får såna överaskningar. Ikväll hoppas jag på att kolla på Stagrevyn då några jag känner ska vara med!
Imorgon är det fest, kan livet bli bättre? Jo jag kan skrappa en miljon på Trisslotter...
Hade en mysig lunch själv idag på 4 Kök.
 Två koppar kaffe, en skaggen macka och vatten.
Så är det när man är nytigt men, det måste ända har varit den nyttigast lunchen jag någonsin ätit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0