HELLO LOVED ONES

Ville att ni ska veta att jag har haft en väldigt trevlig 3 kväller på Hotell Strand i Borgholm.
Jag har bestämt mig för att sätta igång med bloggandet igen nu efter ha fått inspiration av de senaste tre dagarna.
Jag vill också uppdatera er om lite mer om vårens trender:
Sandfärgade plagg, pilot brillor, och kanvas kängor.
Jag har också prenumererat på KING den "manliga mode tidningen". Fick min första tidning idag och han skimma genom den lite. När jag läste såg jag att de hade skrivit samma sak som ja snackade med er om förra veckan.
Jag hade rätt om alla vårens trender t.ex och lite mer som börjar bli populärt. Skägg bland annat som min frisör Jonas har, eller som jag och Daniel Adams Ray kör på mustasch.
Jag är nu hemma som sagt från strand och tar en välkomen hem drink.
_______________________________________________________________________________________________
Jag återkommer med en massa bilder från mina dagar på Strand.
Jag var där med skolan (stagg) och andra skolor runt om Skandinavia.
När man går internationella som jag är det obligatoriskt att delta i ett FN Rollspel.
Detta året var Nordic MUN (Model United Nations) 2011 en miljökonferance.
Jag jobbade med "The Diplomat" som journalist för Nordic MUN:s tidning!
Det har varit det bästa jag någonsin gjort som har haft med skolan att göra. 
De senaste dagarna har jag träffat många nya vänner, festat och bara sovit 4 timmar per kväll,
och jag har framför allt badat i en jacuzzi på Strands lyx svit.


Strand Hotells Lyx svit med "Jacuzzi"

På redaktionen med The Diplomat Crew

Välkommen hem Tommy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0