La jeune fille du nom des armes à feu

Gör nu mitt första inlägg om tjejer och mode.
Sedan ett år sen la jag märke till en tjej som gick min linje på Stagg.
Emma Gun Karlsson som driver en 2nd Hand UF blogg.
Hon har riktigt snygg stil tycker jag, har aldrig sett något liknande.
Hennes charm är något som jag gillar om henne.
Även om hon är kort, söt, och snäll så är hon som person bestämd och en riktig ledartyp.
Skulle definitivt säga att hon är en del utav Le Quiffe Kulturen!
Var inne och kollade på hennes Spotify och musiksmaken matchar stilen perfekt!



______________________________________________________________________________________
Det här är Lovisa Einarsson.
Hon har också fin stil och blir skit bra på bild.
Måste bara lägga ut lite bilder på henne med.
Tjejer: Se nu och få inspiration, det handlar om att man har sin egen stil och trivs med den stilen.
Om man klarar av att göra det så trivs man bättre med sig själv som person.
Se på hur glada och snygga Emma-Gun och Lovisa är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0