Nous aimons parler notre avis

Hejsan, det har varit en dryg dag fast jag har fått mycket gjort med tiden.
Har en mycket saknad vän i Tyskland som får skynda sig hem.
Måste plugga en massa för min körlektion imorgon.
Det här med att komma i form och så verkar funka bra, eftersom jag har varit sjuk har jag inte tränat mycket
men jag har faktiskt börjat äta rätt och leva en hälsosamare livstil.
Har tappat ungefär 6 kg, vet inte och det är bra eller dåligt.
Jag ser smalare ut fast det märks att jag har tappat lite muskelmassa.
Ciao for now, kommer med ett inlägg senare om min fina Kusin och ett till med lite fler bilder från
mitt Photoshoot med Martin Kristoffersson!
Svart, vitt och allt daremellan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0