THE PLACES WE GO ARE THE PLACES WE KNOW

Brunt är den nya svart, stackad är den ny munktröjan, och converse är den nya converse.
Jag ska ringa min far idag som kommer från USA hit till Kalmar under påsklovet och
fråga honom om han kan köpa mig ett par converse innan han kommer hit.
Jag funderar starkt på låga gula för att ge min sommar lite färg.
Jag tänker också på ett par svart höga för att det är alltid bra att har.

________________________________________________________________________________________________
Nu har jag varit på stan och kollat in ett par Palladium kängor.
Jag har bestämt mig för att köpa dem.
Jag har sett lite sommar tecken från gud som denna motorcykel.
Det ger mig hopp för sol och varmare dagar!
En sak jag har börjat använda mer och mer är mitt CSN kort.
Man sparar fett mycket med pengar om man använder den,
allt från tio kr på en fika till hundra lappar på dyra plagg! 
Kolla bilderna på vart du kan hitta dina Canvaskängor.

I KALMAR VID KOPPARSLAGENS GALLERIAN, FINNS DET EN SKO AFFÄR SOM HETER ARNOLDS.

NÄR JAG HAR RÅD SKA JAG DEFINITIVT KÖPA MIG EN MC!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0