Une mise à jour sur les dernières nouvelles

Hej en liten updatering av vad som händer med mitt liv.
Jag har börjat träna igen, har gått ner 6 kilo och måste lägga på lite muskler nu efter jag har bantat.
Mitt godis förbud har varit i prick 2 veckor, längtar efter den första morotskakan jag äter om 14 dagar.
Idag har jag gått med i en hemsida som hjälper mode intresserade
lägga ut bilder på sina outfits på ett "modernare sätt". Look Book
Det finns också en möjlighet jag åker till Paris veckorna runt omkring påsklovet!
Imorgon ska jag förhoppningsvis har köpt ett par vår skor.
Någon gång denna veckan ska jag fika (det var länge sedan jag gjorde det).
Jag kommer möjligtvis också att gå på bio och se filmen
 "Hur många lingon finns det i världen" denna helgen med Karin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0