WE STOP AND STARE BECAUSE WE DONT KNOW WHERE WE ARE GOING

Igårkväll fest, idag bakis, ikväll pizza och en film.
Så man återhämtar sig från en "serious hangover"
Jo det var galet roligt igår, även om det inte gick så som jag planerade.
Träffade en skön snubbe som visade av sin spindeltatuering, men
han fatade inte att jag verkligen hatar spindlar och är skiträdd av dem.
Tidigare på fredag innan festen kollade jag lite kostymer med min bästaman Philip.
där jag såg en trevlig tjej som inte kunde bestämma sig vilken bal-klänning hon skulle ha.
När jag gick förbi råkade jag säga "välj den, den matchar din ögon vackert" och sen gick jag.
Jag tror inte hon hörde mig men tanten som jobbade i butiken gjorde det och sa det till henne.
Sen på kvällen träffade jag tjejen helt random på festen som kom fram och sa tack för komplimangen.
Hon och jag snackad lite och så om balen, och jag lovade att jag skulle hälsa på henne om jag såg henne i skolan.
Jag tycker det är skoj att kunna träffa nya personer slumpmässigt på detta vis.

GRATTIS KIMBERLY SOM FYLLDE VUXEN!


Kommentarer
Postat av: kimberly

Haha Nämen tack så jätte mycket såhär några dagar senare! :)

2011-03-14 @ 17:19:19
URL: http://tooyoungtofeelold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0