08:47 LEVER JAG BARA LIVET

Godmorgon bloggen, vet inte om jag är morgon pigg eller kan inte somna om efter ha sovit 4 och en halv timmar.
Slutade jobbet kl. 3 igår sen har jag typ varit sov/vaken sedan dess. Börjar dagen med lite frukost, en cykel tur i regnet till blomster affären för att köpa mamma blommar på morsdag, och nu läser jag Sillens blogg som jag faktiskt tycker mycket om. Det låter dumt och säga så men jag läser faktiskt inte bloggar egentligen. Har inte tid med det men när jag gör det så är det på "Bara lever livet" där jag befinner mig! Bruden är 15 år gammal men har skön musik smak och det gillar vi!


ÄNTLIGEN ÄR RESAN TILL KØBENHAVN BOKAD!

SNATTADE KARINS BRILLOR, SÅ JÄVLA COOLA!

HAR VERKLIGEN HELA DAGEN FRAMFÖR MIG, NU KÖR VI!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det där gjorde verkligen min dag, grymt kul att höra! Tacktacktack igen, tommy.



- Haha, ja, många låtar från ditt arkiv ;) Har så sjukt bred musiksmak så jag gillar typ allt.

2011-05-29 @ 21:22:43
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0