15 STILFEL VI INTE VILL SE HOS ER KVINNOR

Detta är något nytt jag gör, för länge sen frågade någon mig om jag kunde ge tips på saker som man ska undvika när det gäller stil. Hittade något jättebra i en KING tidning, berättar för er med min egen liten twist! Detta kommer bli skoj!


001. OFFRA ALDRIG DIN PERSONLIGA IMAGE FÖR MODETS SKULL. Den du redan är, är alltid bättre än den du vill vara i varje mode tidning du ser eller blogg du blogg du läser. Hitta bara den rätta insperationen och kör din egen stil, som jag säger "Why dress like everyone else, when you can make everyone else want to dress like you"

002. KLACKSOR ÄR BARA SNYGGT ATT BÄRA OM DU KAN GÅ I DEM. ÖVA ELLER LÅT DEM STÅ KVAR PÅ HYLLAN.

003. LÄR DIG SKYLLNADEN PÅ PARFYM (18-40%), EAU DE TOILETTE (7-14%), OCH EAU DE PARFYM (15-20%).
Koncentrationen av doftämne skiljer nämnligen på dem, vilket kan leda till över dosering och andnöd för din omgivning. Man ska kunna känna din doft när man kramar dig, behöver i lukta dig så fort du kliver in i samma rum som en!

004. OM DU ABSOLUT SKA BÄRA FOUNDATION, UNDVIK EN SKARP KANT LÄNGS KÄKLINJEN, Även känd som fjortis rand.

005. LÅGT SKURNA BYXOR, NI VILL INTE SE VÅRA MYNT INKAST OCH VI VILL INTE SE ERA, CAPISCE? ELLER VILL VI, BARA NÄR DET PASSAR MEN INTE PÅ STAN. Trashy. Jag föredrar ändå modet med byxor som sitter högt i midjan på tjejer, bra trend.

006. ATT DÖLJA ETT MYNT INKAST MED ETT PAR STRINGTROSOR SOM STICKER UPP, ÄR VARKEN SNYGGT ELLER SEXIGT. Bara smaklöst.

007. KACKIGA KOPIOR. Köp äkta, eller inte alls.

008. PORRIGT ÄR INTE SAMMA SAK SOM SEXIGT.

009. ÖVERPRESTERA INTE I GYMMET OMKLÄDNINGSRUM.
Det ser bara fånigt ut att vara festsminkad på core-passet.

010. ATT VISA MYCKET HUD ÄR INTE ALLTID DETSAMMA SOM SNYGGT. "Mindre kan definitivt vara mer".
011. HÅR FÖRLÄNGNING. Nej. Kan göras ett undantag om du ska på bal.

012. EXTENSION AV NAGLAR. Nej.

013. SLUTA KOPIERA DINA VÄNNER. Ni ser ut som en grupp cloner som rör er i grupp.

014. BOYFRIEND JEANS. Som namnet mycket riktigt antyder är det byxor avsedda för någon som sannolikt fyller ut dem.

015. LITA INTE PÅ DIN OMGIVNING. Bara för att dina tjejkompisar tycker något är snyggt så måste det inte vara så. Har du såna vänner som varje gång du frågar, "kan jag ha detta ikväll" och de svarar alltid ja, de bryr sig oftast inte för att deras mål är att se snyggare ut än dig.

(Fråga istället en modebög som mig, jag svarar alltid ja eller nej utan att vara partisk. Om du vill, skicka en bild på din outfit när du har beslut ångest till 073 949 0475 så får du tillbaks ett svar JA eller NEJ och kanske tips på vad som du kan ändra)

Vill lämna er med detta, "If you want to be perfect, stay just the way you are"!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nice inlägg! Haha, förbered dig för att välja kläder åt mig imorrnkväll... Lär vara beslutsångest då.

2011-05-12 @ 19:41:47
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/
Postat av: elin

haha så bra!

2011-05-12 @ 19:49:15
Postat av: Johanna

Förresten, du borde köra på nått videoinlägg och berätta lite om dig, skulle vara grymt kul! :)

2011-05-12 @ 19:54:28
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/
Postat av: Stort fan!

Hej världens bästa bloggare! Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att uppfylla mitt önskemål, dock är jag kille, så det var kanske inte till jättemycket hjälp. Tycker du kan göra en för oss män också. Det är ju trots allt vi som generellt sett måste bli mer modemedvetna. Jag blir så trött på alla som bara "slänger på sig vad morsan lägger fram". Lägg ner lite tid för gud skull så skulle den här världen bli så mycket vackrare.

Återigen - Tack för världens bästa blogg!

2011-05-13 @ 16:42:39
Postat av: Anonym

Inte lite sär skrivning, här inte

2011-05-13 @ 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0