JUST TURNED 18 AND NOW WHAT?

Hej, jo det är ju min födelsedag! Fan rätt så stor grej egenligen att fylla 18.
Jag hade grillfest i helgen för att fira lite med mina närmaste vänner och så!
Gjorde pankakor åt mina vänner på som sov över, inte för att göra dem glada eller något
bara mer att söndag här hemma är pankaksdagen för min familj.
Min söndag har varit fantastisk: Började med pankakorna, en intressant promenad,
och sen in till stan för att göra en jävla massa mackor på Alexis Café med Ronja.
Efter det var kl. 3, så plugg, plugg, & mer plugg...

Nu när jag är 18 så vet jag redan lite vad som kommer att hända. Det första är att läsa om mig själv i Baromtern nu på morgonen, sen familjemiddag ikväll kl. 18:00. Det lite mer roligare är att någon gång denna veckan ska jag ta en Corona & Lime på krögers (Någon som vill hänga med, sms'a!)
Onsdag blir det utgång med bästamannen Philip. Det jag nog ser framemot mest är min sista tatuering i minne av Viola Ahlberg (Min Mormor).


Haha, måste ha gjort detta alarmet när jag var "tipsy" igårkväll:
"Fixa pankakor om du inte är för bakis!"



Finns inget bättre, än att ha en sådan fin kusin som Amanda.

Så här är morgon rundan med hunden, så himla härligt!

The Alexis Café Team!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0