MOVIES THAT YOU SHOULD SEE

Jag har inte riktigt bestämt mig än om jag ska börja med att regelbundet tipsa om filmer.
Det kanske blir lite för mycket att blogga om. Har ju musik, dagensoutfit, vad som händer under dagen osv. Jag har tipsat om filmer innan men inte så seriöst. Jag tänker inte heller skriva värsta recesnsionen om filmer, men jag kollar film väldigt ofta och lägger nog upp några stycken åt er som vill ha en film kväll eller sugna på bio och vet inte vad ni kolla på!
Jag började faktiskt kolla film (väldigt mycket) när ja var 9-10 år gammal efter min förräldrar hade skilt sig.
Det var så att det blev en "far och son" grej för mig och min pappa. Det började med hans 789 vhs filmer.
Så jag har sett alla gamla godingar, pulp fiction osv. Sen började bio-maraton perioden.
Vi gick på bio 1 eller 2 gånger i veckan, då biohoppade vi också mellan filmer så jag kanske såg 3 filmer
varje gång, det blev nog mellan 4-6 bio filmer varje vecka så jag har sett allt verkligen.




Gå in på mitt kategori: Video Play för fler filmer

Kommentarer
Postat av: Johanna

PIRATES OF THE CARIBBEAN. Så sjukt jävla bra, brukar inte gilla den sortens filmer men Depp är så jäkla klockren.



- Ja, vår musiksmak är så underbar tommy!

och ja, tattoos... mums, haha. älskar bilden när du sitter på huk med mössan på huvet, profilbild nästa!

2011-05-26 @ 20:17:00
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0