MY FOUNDATION FOR CREATION

Hej Mamma, jag vet att du läser min blogg och därför ägnar jag detta inlägget till dig och alla andra
vackra mammor som gör vår tvätt, laga mat åt oss, och säger till att vi har det bra!
Du är den vackraste blomman i min trädgård, verkligen efter allt vill ha gått igenom.
Som jag alltid sagt, "Theres a solution to every problem, how we choose to solve them will determine where we end up"!
Jag älskar dig mamma, du är mitt hjärta, min inspiration att sträva efter något värt att leva för i detta livet, utan dig känner jag mig som en fågel utan vingar, ensam.
HAPPY MOTHERS DAY, YOU ROCK!
Alla läsare: Jag bjuder på Johanna Sillmans: Morsdag Spellista Här På Spotify!
Den är jättebra faktiskt, Jag och Sillen har ungefär samma musik smak, så kolla hennes blogg också där hon tipsar om allt du ska lyssna på!


SER NI HUR GLAD MAMMA BLEV NÄR HON FICK "CLEAN" SUMMER LINNEN PERFYM, BLOMMOR 
OCH HEMBAKTA MUFFINS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0