TODAY I DON'T FEEL LIKE DOING ANYTHING

Hejsan sköna människor! Idag är andra dagen jag är sjuk och därför är jag hemma idag igen.
Inget att klaga över och jag börja må lite bättre känns det som. Var ute på en härlig promenad med mamma och hunden, känner att den friska luften gör verkligen nytta! 

 
Nu "down to business" det jag vill göra är att ge er lite insikt om min dag och vad ni läsare har att se framemot!
Jag vill börja med att berätta om mitt schema idag: Städa huset, Tandläkare Kl. 3, Gå på stan och shoppa.

Nu vad jag har åt er är: Ett inlägg om 15 STILFEL VI INTE VILL SE HOS ER KVINNOR och ett bra bonus tips som ni ska använda er av tjejer!
Nästa: Det känns som jag måste få upp någon outfit bild med idag, så dagens outfit är på väg! Utöver det, om jag hinner köpa min keps, solbrillor eller Cheap Monday jeans så slänger jag upp dem också naturligtvis!

När jag vaknade idag kollade jag facebook och såg detta, min kusin har de skönaste överaskningar ibland!

FÖR ATT SE VAD VACKERT HON SKREV KLICKA HÄR

Vidare till hur allt står till så vet ni att jag vill egentligen inte göra något idag, men när man är den man är måste man ta det med en nyp av salt och ta dagen som den kommer! Precis som Bruno Mars!
FORTFARANDE EN UTAV MINA FAVORIT LÅTAR JUST NU!


___________________________________________________________________________
T-Shirt . Filipa K
Chinos Shorts . H&M
Halspåse . Monki
Klocka . Casio
Skor . Royal Republiq


Kommentarer
Postat av: Johanna

En kille som städar, har snygga tatoos, upplagd för långa diskussioner, fin personlighet och bra musiksmak... jävlar!

2011-05-11 @ 17:19:04
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0