ATT DÖDA FÖR, SKULLE SPÖA 15 GANGSTA'S FÖR DIG

Shit pommfritt denna bruden alltså. Frida ja... love her way and her swagger.
Verkligen en sån go och skön person, och gissa vad! Hon går i min klass. Svårt att tro att
de finns såna där ju? Haha no punt intended SP09C men ni är ganska kassa när
ni vill vara det. Love you guys though. Men jag har, så här funderat på vad Frida's deal är.
Jag kan inte minnas att hon någonsin varit taskig mot en klasskamrat, mobbat någon, eller
varit inblandat i någon drama. Hon har aldrig visat ett behov av att vara i centrum eller utmärka
sig på något vis. Men just det är vad som utmärker henne i mina ögon.
Alvarligt talat, man undrar vilka hemligheter hon gömmer egentligen.
Har typ tänkt på det en vecka nu... Och det jag tror är att hon är bara en ärlig, snäll, och rolig
vän. Simon Norrsveden – Att döda för denna låten ägnar jag till henne!
Glad att hon är min kompis! Peace.

FRIIIDA DEN!
(KHADIJA RÖST)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0