IM DREAMING OF A WHITE CHRISTMAS

JUL OCH NYÅR, det är vad alla börjar prata om. Första advent var idag och jag känner att det är redan dags att planera jullovet. Tydligen får jag inga presenter i år har mina förräldrar sagt så jag litar på er mina kära vänner!
Eller vissa presenter har jag ju fått lite tidigt men de räknas inte officiellt. Jul kommer vara på Öland med min kusin Amanda som kommer hem från Spanien för att spendera denna heliga dag med mig och familjen Ahlberg.
Sen efter det blir det roadtrip med mina förräldrar och förhoppningsvis Philip till Stockholm för att då hänga med min syssling och fest, fira nyår, och shoppa på mellandags REA'n!
Och om jag ska vara ärlig med er så vill jag att snön ska komma, inte blasket men den torra fina pudersnön som faller när vinden är stilla och luften är torr. Så ser jag mitt vinterlov i Stockholm!
Vad ska ni göra till Jul?
PeacekeepersX-Mas Orbice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0