SO WHAT IF IM THE OPPOSITE OF ADULTS

Idag har varit en himla bra dag! Provet som man knappast pluggat på kändes bra och
man har tränat lite med bästen. Har lärt mig lite nya övningar och är riktigt sugen på att
träna igen, men det lutar nog mer mot film och en påse godis imorgon med Big Sister.
Eller jo, simma gör jag nog kom jag på nu! Finns det några andra som gillar att simma så mycket som jag?
Trivs som en fisk i vattnet och tycker det är skit skönt att meditera i bastun efter....
Bara jag? Kanske det. Annars hade det varit skoj med sällskap till simhallen om ni tror ni klara det.
Brukar simma en km (40) på 25-27 minuter eller liknande. Känns lagom...
Som ni ser nedan var det en härlig stund då solen tittade fram och jag passade på att visa er
mina nya converse som pappa köpte i USA. Har ett annat par med, lite unikare. Vinter converse typ.
Det får ni se imorgon. Fan länge sen man snackade om vardagen. Skönt att prata av sig!
Så hur är läget med er annars? Jag är verkligen på topp, och toppade det med en fika med en himla
söt vän... Förresten! Fick mitt körkort i posten idag. På tal om körkort, jag har varit laglig på vägarna
en vecka nu och inte ett p-bött än... Glad. Fast jag fick göra min första bilbesikning idag. 
Ciao loved ones, ska kolla film nu och öva in lite låtar! Chill. 

I wonder....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0