VEM TROR DU ATT DU ÄR?

Jag heter Tommy Black Jr. Jag tror inte att jag är någon, jag är bara den jag är.
Jag bryr mig inte om vad någon tycker så länge jag få vara mig själv i fred.  
Jag gillar musik, kläder, och att göra folk glada. Min favorit årstid är sommaren för att
då lyssnar jag på musik vid stranden med mina härligaste vänner och äta glass.
Jag har inga hinder för att bli den jag vill bli. Och det är en egen kläddesföretags ägare eller civilingenjör.
Jag trivs där jag bor, men jag saknar vänner och familj i min hemstad Atlanta.
Jag lyssnar på hiphop, alterativ och house. Jag tränar, umgås med vänner och bloggar på fritiden.
Jag är en enkel människa, och är öppen för att visa alla detta.
Men viktigaste känner jag att ingen människa ska behöva bevisa något för att göra andra glada.
Man ska vara accepterad för den man är, och om folk inte klarar av det så är det inte du det är fel på.
Jag tycker det viktigaste i livet är att vara lycklig. Jag försöker se det positiva i allt.
"Meningen med livet är inte slutmålet, utan vad du gör innan du kommer dit".
Lev livet fullt ut, och våga göra allt som folk inte tror du klarar av.
ok, get in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0