YOU DONT HAVE TO LIKE ME, IM NOT A FACEBOOK STATUS!

Min vän och bloggare Aldijana har sånt swagger som är inte från denna världen.
Västerås drottningen skriver mycket om hennes stil, tips för killar och musik.
Hon är som mig fast i "Female form". Hon kör verkligen på sin egen stil och skiter
i vad alla världens "haters" säger. Hon har sån attityd och swagger som alla skulle älska.
Sån stark personlighet, och skriver hur bra som helst. Jag diggar hennes stil och kommer
köra en outfit i hennes ära faktiskt. Lite hiphop/ alternativ stil inspirerad av henne.
kolla in hennes blogg här: www.aldiijana.devote.se
swag


Kommentarer
Postat av: aldijana

haha vad glad jag blir av att se det här!

Vad söt du är tommy! <3

2011-11-26 @ 22:36:49
URL: http://aldiijana.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0