Dagens ♫: Den Svenska Björnstammen- Vart Jag Mig I Världen Vänder

Denna låten löser alla världens problem. Alla kärnvapen, alla som svälter i Africa och övriga världen,
alla politiker som tar våra skatte pengar i fickan, alla som bryr sig om växthuseffekten, och det israel-palestinien konflikten. Alla världens problemmen är lösta nu sedan de släppte denna låten. Michael Jackson och Stev Jobs
lever igen. Chris Brown slog inte Rihanna och John F. Kennedy var aldrig otrogen. 911 Hände aldrig och nu finns
det ingen terrorism i världen. Al Quida har upptäckt the beatles och nu är de Hippies.
NI FÖRSTÅR VAD JAG FÖRSÖKER SÄGA, ALLT LÖSER SIG VID SLUTET AV DENNA LÅTEN.
Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder
den-svenska-björnstammen-the-very-best-remix-vart-jag-mig-i-världen-vänder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0