I'M KEEP COOL AND IM GONNA DO ME, IT IS WHAT IS AND THATS HOW ITS GOING TO BE

Alltså vilket jävla regn väder. Har bestämt mig för att plugga och sen kolla film ikväll.
Relaxa lite. Har varit med en vän som tatuerats och nu blivit inspirerat att göra en tatuering själv.
Dagen har varit lång, blir alltid trött av regnet så huvudet nickades lite på min sista lektion,
 försökte hålla mig vaken, sen märkte jag att jag började antekna snett och skit så jag gav in.
Efter skolan som tur är fick jag tag på någon inne på Palace för att hämta mig jack som jag glömde
där i fredags. Inte varje dag man har sån tur. Får se hur det blir med Harrys imorgon, ska höra
med vissa studenter och Jonas om vad som händer imorgon kväll!
the best


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0