MARIA NILA NU HOS DIN FRISÖR!

Väg i väg mot Kalmars härligaste uteställe, Harry's (enligt mig) hittar du också stadens skönaste
hårsalong. Den undergår nu lite reform, och jag litar på Jonas helt att han kommer göra allt för att
göra stället ännu trevligare än vad det redan är. Det Ryktas om att han ordnar en ny hemsida, men
jag kommer fortfarande hålla er uppdaterad via bloggen.
HÄR HITTAR NI DERAS FACEBOOK SIDA OCKSÅ SÅ GÅ IN OCH GILLA DEN SÅ ÄR NI VACKRA! 
Det sägs också att han kommer sätta upp en
bänk i fönstret där man kan släpa med sig in datorn och ta en kopp kaffe eller läsa de senaste KING
tidningen som jag gör varje gång jag är där! Det är fint service. På tal om att vara nöjd,
jag är riktigt nöjd med att de nu har hårprodukter från Maria Nila.
Insane in the membrane. Men inom de kommande veckor känner
jag att Din Frisör kommer ha förändrats helt. Ja allt förutom personalen naturligtvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0