Presentkort Från Carlings.

Förra Onsdag köpte jag en skjorta på Carlings lite hastigt utan att kolla noga på plagget eller prova på den. Det visade sig sen att en sömn på handleden var sönder. Kom tisdag så lämnar jag tillbaks den och berättar att jag köpte en vara som tydligen varit sönder och ville ha pengarna tillbaks. Men jag fick ett nej och de erbjöd att fixa den. Kunde inte acceptera deras deras nej för att under helgen emellan köpte jag andra kläder av samma värde för att jag förväntade mig få pengarna tillbaks från skjortan. Kom tillbaks idag och pratade lite mer lugnt och sansat efter ha läst konsumentlagen kom vi fram till att ett presentkort var en bra lösning och jag fick detta! Men jag har inget direkt behov av presentkortet nu och erbjuder det till er med en prissänkning av ca hundra spänn så för 500 får du den som är värd 599. Den är giltig 12 månader!

Kommentera eller e-maila mig på [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0