STEVE JOBS WILL ALWAYS LIVE ON

Det blir mycket snack nu om vad som händer med Apple, men apple var inte bara SJ.
Han hade ett helt lag människor bakom sig som han valt ut försiktigt att leda Apple framåt.
Han var en smart kille, det är varför han lyckades så väl med allt han gjorde.
Tänk att han tog fram, "iPhone" en produkt som har förändrats världen och hur vi håller kontakten
med varandra. Han ville förra folk tillsammans och gav oss de perfekta verktygen.
Världens mest sålda mobiltelefon, och det är en materiel sak som alla har i prinicip.
Jag tror företaget kommer leva vidare, det finns gott om trogna Apple kunder i världen om det blir
så mycket hype om en killes död. Och jag tror att han byggde Apple så pass starkt så
att det kräver fan Mango att ta över marknaden.

Things ChangeSteveSTEVE JOBS/♥♥♥
HAHA, GILLAR ATT SJ GICK UT MED EN BANG OCH LURADE ALLA MED iPHONE 4S.
Killen hade en sens av humor. Men mina frågor och funderingar är, vad gjorde han med sin sista
tid innan han dog. Han måste vetat om det eftersom han avgick osv. Sen vad händer med alla pengar?
När släpper de iPhone 5 och hur ser den ut? Kommer de byte Apple logon med en bild av Steve på
baksidan?
STEVE JOBS


Kommentarer
Postat av: Kristin

heeej ! :D



Absolut kan vi göra det ! Länka mig i ett inlägg och sen kommentera mitt senaste så gör det sen ! Kram :D

2011-10-10 @ 13:46:20
URL: http://kristinlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0