YOUR SONG BEATS WITH THE SAME RYTHEM AS MY HEART

Under min tågresa så började jag skriva på en lista som innehöll vad jag gillade mest om mina
vänner och vilket som är deras finaste kvaliteter.
En viss tjej lyckades få lite fler punkter än som fick plats på paper.
Det fick mig att fundera lite på hur jag blev så nära än sån intressant och underbar person.
Hanna Karlsson alltså. Hon är som min lilla privata Pokémon, jag skulle inte kunna tänka mig ett skolår
utan henne. Hon är charmig för att hon kan alltid lyckas att få en att känna sig speciell när man behöver det som
mest. Som idag sa hon," Tommy om du inte var min bästa vän hade jag fan gift mig med dig direkt". Bara så
du vet Hannis: Detsamma! Men allvarligt, hon är den perfekta vännen. Jag började tycka om Hanna för hennes
positiv inställning. Optimist typ... Nä men liksom hon är alltid mest pepp och lyckas aldrig förstöra stämningen på
något vis. Sen märkte jag en gemensamt intresse som vi har tillsammans. MUSIK! Den musiken hon lyssnar på
slår verkligen i samma takt som mitt hjärta. På tåg resan till Göteborg upptäckte jag att jag har samlat på mig så
många låtar som påminnar mig om denna tjejen Hanna. Varför? För Hanna är liksom allt jag skriver om på min blogg,  hon är fyndig, cool, och uppskattar verkligen livet. Så jag konstaterade att," Jag har börjat lyssna på sån här musik för att det påminnar mig om Hanna och hon är i mina ögon definitionen av Cool" Jag vill också var lika cool som Hanna någon dag. Men eftersom alla dess låtar tog så mycket plats på min huvud spellista Quiffe Kulturell så plockade jag de 75 låtar som får mig att tänka på Hanna när jag hör dem. Jag berättade för Hanna att jag hade 75 anledningar till varför jag gillar henne och har finns de i sin egen spellista som jag har döpt till VINTERBADAREN
Advice
Den här bilder beskriver mig och min vän ganska bra, liten tjej med stort hjärta!
That's right, I said it.
Hon är liksom hälften mig men dubbelt så modig!


Kommentarer
Postat av: hannis.

okej rensning av tårkanaler pågår. FINIS!!!!!

2011-10-04 @ 19:57:51
URL: http://annantypavdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0