GRATTIS TILL EN TJEJ FULL AV INSPIRATION


Denna tjejen har en blogg som jag följt sen första gången hon kommenterade min blogg.
Jag tror det finns något vi gillar om varan, som vad sägs music? Hon verkar också leva livet
så som hon vill och det tycker jag baaalt! Jag tycker om folk som vågar vara "det lilla extra"
i världen som gör att alla människor inte är likadana. Det hade varit tråkigt. Hon är söt med
hennes fräknar också, det gillar vi. Jag har aldrig träffat henne och det behöver jag nog inte
så länge jag kan följa hennes liv på baraleverlivet.
Men jag kan tänka mig att hon är en tjej som är lika skön som hennes favorit spellista!
Grattis på din 2 år till och så är jag vuxen dagen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men åh, tack så mycket tommy, blir så glad! Vad du är gullig!

2011-09-14 @ 19:14:20
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0