GROW ME BEARD LIKE A SAILOR

Jag har lagt mycket märke till influencen av sjömen i dagens mode.
Många som bär de där tjocka "Hockeyspelare skägg", vilken jag tycker är ett bra
sätt att hålla sig varm genom vintern. Fast det gäller att börja odla nu eftersom det tar
sin tid. Dock så har inte alla killar möjlighet att växa skägg ordentligt.
Vissa har bara "Peach Fuzz" som vi säger i USA.
Grejen med skägg är att det är en symbol som märkerar skillnaden mellan
pojkar och män. Det är manligt och moget.
Det ska vara tät och tjockt, lagom långt men längden
 anpassas efter vilken stil man kör och vad man passar i bäst.
Du vet, det som du känner dig bekvämast i. Jag funderar på att skaffa, sparar nu.
Det ser lovande ut eftersom jag har grovt och mörkt skägg som växer väldigt jämnt.
  
DET HÄR ÄR ETT BRA EXEMPLE PÅ SJÖMAN MODET: UPPKAVLAD MÖSSA, RANDIG TRÖJA,
PIPA OCH SKÄGET... FAST SÅ HÄR LÅNGT SKÄGG TÄNKER JAG INTE SKAFFA. INTE OM
JAG INTE BOR PÅ SKÖN.
beard
ANOTHER SAILOR
pure cut

JAG MAKERADE DET IDEALA IDÉN ELLER (MÅT) HÄR. SEN FÅR MAN NATURLIGTVIS
KÄNNA EFTER SJÄLV VAD MAN PASSAR I!

HÄR ÄR LITE EXEMPLE JAG TOG BILDER PÅ UR MODE MAGASIN, OCH HUR MÅNGA MANLIGA MODELLER
DET ÄR SOM SKAFFAR SKÄGG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0