MIN NYA BLOGG ÄR ÄNTLIGEN KLAR!

Så ni vet har jag inte slutat blogga helt, bara på Project Cotton.
Jag har haft tre fina år med er här på PC men efter har känt att jag inte
fick det jag ville ur bloggen la jag ned den. Men jag hoppas att alla mina läsare
väljer att kika in på min nya blogg: www.fridaynightdisco.com
Project Cotton, började som en mode & vardag blogg. Sen kom musiken (Dagens låt) och Le quiffe kulturen konceptet vilket var nog det som uppskattades mest. Efter har hittat piccsy, började jag skriva om
vad som inspererar mig. Så det blev en stor bildblogg till slut av PC och den idéen har nu vuxit in till
FRIDAY NIGHT DISCO (FND), vilket är ett nytt concept som grundades på uttrycket, "Living Young, Wild & Free.
Hörde det först i Wiz Khalifa's låt, sen så började jag förknippa det med min livsstil. Till slut blev det något jag ville leva efter. FND handlar om att vi är ungdommar, vi ska ha kul, och livet är en fest. Den är dock på engelska, har haft många internationella läsare här som klagat över svenskan. FND är främst en musik blogg, med fokus på Indie Pop, House, Alternative, och Hip-hop. Jag skriver inlägg som ska insperera er att uttnytja dagen, ha så kul som möjligt, och skit i vad andra tycker. Det är mindre personligt, mer allmänt. Tänker inte skriva om varje gång jag tagit en kopp kaffe, att jag tränat eller vad som hände i helgen. Det är inte så intressant längre känner jag. Men det lilla jag delar med mig kommer finnas under "Everyday Life" kategorien.
Det kommer lite film tips, lite fest bilder, och lite om stil. Enjoy!
only the good die young


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0