ETT SÅR I HANDEN SÅ KNÖT VI VÅRA BLODSBAND, MEN SPÅR I SANDEN HAR SPOLATS BORT SÅ MINNS VI ALLT

Detta inlägget handlar bara om en sak. Vissa kanske kallar det kärlek men det är inget ord jag tror på
med den betydelsen ni tänker på. Min kärlek finns bara för mina vänner. Mer som ett broder eller systerskap.
På de vis ska man äslka folk, saker och ting. Som på de viset jag älskar musik och denna låten som tidigare försvann från min blogg sida allt för tidigt. Har nämnligen bloggat för mycket på senaste tiden, så den försvann.
Men också kärleken man har för kläder och stil, mode. Men den viktigaste kärleken ligger i vänskapen med folk som betyder något för dig. Jag har många vänner men försöker gärna begränsa det till dem som jag har denna kärleken för. Det är inte ofta jag släpper in folk så men Sofia Hjertqvist har lyckats. Fin är hon.
Och när man hittar såna vänner vill man bara skrika det från det högsta berget eller skyskrapare man hittar!


LYSSNA PÅ LÅTEN SÅ FÖRSTÅR NI RUBRIKEN!
picc
picc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0