JUST AS I DISCOVER THE MEANING OF LIFE THEY CHANGE IT

Jag lever det livet som många ungdommar önskar de kunde.
 Festa natt & dag veckan ut, klä sig hur man vill och vara så säker i sig själv det blir nästan kaxigt, och aldrig banga från att göra något spontant och förbjudet. Varför är jag den killen som anses vara en outlaw i samhällets ögon. För att samhället har inget att säga mig som jag bryr mig om. Jag pallar inte vara tråkig och följa varenda norm. Jag gör det jag gillar och sköter mig... oftast. Jag är inte tillräckligt gammal för att låsa in mig själv i en bur med en massa zombies som vill att jag ska vara lika hjärndöda som dem. Det är fan tråkigt. Blir ni inte rastlösa och uttråkade? Begå lite teenage crime då. Kom hem sent efter din läggdags, shit kom inte hem alls.
Vad kommer hända, och om det händer så löser det sig alltid! Dra till flygplatsen och ta det första flyget sista minuten och packa bara din tandborste. Resten löser med lite cash. Rökning dödar, hur många gånger har man läst det? Sanningen är att den nästa ciggen kommer inte döda dig, du kommer inte få skit för att du gjorde bort dig på fyllan, om du är cool nog kommer folk tycker allt du gör är guld. Så skratta man åt det dagen efter, och satsar på att göra något nytt och galet! Livet är för att leva, och du ska ta varo på chanserna du får att driva med samhället.
Society Kills

YOU KNOW THIS WHEN YOU CAN ERASE THE PAST LIKE IT NEVER HAPPENED
Murrrhurhurhur
DOPE
dr. dr.

Wall Photos
YOU CAN LOOK GOOD WITHOUT LOOKING LIKE EVERYBODY ELSE. STAND OUT!
caring is creepy.piccpicc
LIFE DOES NOT STOP FOR ANYBODY
sq
YOU, ME, AND THE USA. SPONTANIOUS
picc
LIKE I SAID. MESSING WITH SOCIETY IS FUN.TO DOSCelebrate Dusk - Love Life, Rule the WorldBeach CoupleCan we hug this one out?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0