IT ALWAYS WORKS OUT

Det finns tre uttryck jag använder mer än något annat.
Det löser sig.
Visst jag är på.
Haha man lever bara en gång liksom!
Det jag vill att ni ska förstår är att livet är till för att leva. Om man ska nå de stunder i livet som är mest unika, så finns det ingen tid för tänkande eller försiktighet. Man måste fatta snabba beslut som oftast börjar med J och sluta med A. En vis person sa en gång,"Man ångrar bara det man inte gör". Varför? För att varje sekund i livet är unik och samma tillfälle kommer aldrig presentera sig igen! Man måste våga undersöka de saker som finns utanför den så kallade "lådan". Samhället har försökt låsa in dig i en låda som stänger in dig bland alla dens normer, men ett sånt liv är inget jag vill leva. För tre år sedan tog jag och rymde från den lådan och jag har aldrig varit gladare som person. Det är sant. Jag kan äntligen andas, och känna mig fri att vara den jag är.
Så om ögonblicket känns rätt, banga inte att göra det.
Vad som helst, om det är att ta en spontan roadtrip med grabbarna eller kyssa den personen du alltid gillat.
JUST DO IT.
Spontanitet är det vackraste som finns hos människor, men sorgligt nog vågar inte alla personer visa det.
Men det känns jävligt bra kan jag säga från egen erfarenhet att vara spontan. Man måste våga bryta sig loss från sin iPhone och kalender för att göra något som finns utanför vardagen.
Jag kan säga att jag är inte sån som bangar när det kommer till att göra något roligt.
Shit om jag måste rensa kontot för att mina kompisar och jag behöver pengar till att göra något minnesvärt,
så gör jag det och säger äsch det löser sig imorgon.
 Puss på er, och kom ihåg gör något oväntat idag!
unsystematic
Gör den tatueringen som du alltid velat ha.
The Fog Train
Ta det tåget dit du alltid velat åka. Sista minuten biljetter är dem bästa!
DONT'T WASTE YOUR LIFE
picc
Smoke that last cigarette if you want to. Even if it kills you?
Drinking with Hemingway
Go to that party even if you got school the next day!
picc
Fly somewhere on September 11th
balloon kiss
Go get that kiss you always wanted!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0