MAN SKA VARA SOM MAN ÄR FÖR SÅ SOM MAN ÄR SKA MAN VARA

Lite fyndigt skrivit i rubriken. Något som bara kom till hjärnan.
Jag har kollat på This is England med skönast och bästa plastpappan som köpte hem pizza åt oss.
Jag har skaffat tv-serien nu med så den ska vi också kolla på. Jag blir så inspirerad utav den kulturen.
Om jag fick välja, hade jag varit skinhead på 80-talet någonstans i hjärtat av England.
Ska köra på lite mer nu har jag bestämt med skinhead stilen, känns mer mig.
Jag la ned det typ precis efter jag skaffat mina Dr. Martens, hängseln, och kemtvättade jeans.
Varför? Jag var dum och ville helt plötsligt prova på en mer uppklädd stil. Stockholms inspirerat.
punkhell yeahbigfatdopesackthis is englandThis is England.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0